کلیدسازی از قبل تا کنون
چون اسلام در ايران انتشار يافت ، کلید سازی عربی جايگزين کلید سازی ایرانی ساسانی و کلیدهای چوبی اوستايی شد و ايرانيان تقريباً از اواخر قرن اول و اوايل سدة دوم هجری كم كم در قفلهای خود کلید سازی عربی را معمول داشته و آنرا جايگزين کلید سازی ایرانی نمودند .
مطالعه ادامه . . .
کیفیت کلید خام کلیدسازی
علاوه بر موارد فوق الذکر ، تأثیر عوامل اقتصادی را نیز بر صنعت کلیدسازی نمی توان نادیده انگاشت ، چرا که امروزه تهیه کلید های خام مخصوص کلیدسازی نسبت به گذشته سریع تر و با هزینه نازلتری صورت می گیرد و همچنین میزان اتلاف کلید خام کلیدسازی و درصد ضایعات محصول در روش الکترواستاتیک بسیار ناچیز بوده و از طرفی میزان مصرف کلید خام در این روش بسیار کمتر از کلیدسازی مصرفی در سایر روش ها می باشد و در کنار آن خطاهای فردی نیز به حداقل ممکن می رسد.
مطالعه ادامه . . .
وضعیت صنعت کلیدسازی پس از انقلاب.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی وظایف سازمان کلیدسازی ایران به نحوی تغغیر کرد و نیز برای توسعهی ویژه این صنعت در برنامه اول و دوم توسعه تدابیر خاصی اندیشیده شد.در این بخش بیتر به دو مورد اول پرداخته می شود و در ادامه نیز برنامه دوم توسعه نیز آورده خواهد شد.
مطالعه ادامه . . .
قدمت صنعت کلیدسازی ایران
برای آشنایی هر چه بیشتر با صنعت کلیدسازی در ایران،ابتدا پیشینه تاریخی این صنعت در شهر مشهد و سپس از تاسیس سازمانی با عنوان سازمان صنعت کلیدسازی ایرانبحث به میان آورده می شود و در ادامه نیز به وظایف و اختیارات این سازمان بیشتر می پردازیم.
مطالعه ادامه . . .
پیشینه کلیدسازی در ایران
در ابتدای کار برای مقدمه ی بحث صنعت کلیدسازی بهتر است با اولین کسانی که این حرفه را به صورت صنعت به ایران وارد کردند آشنا شویم و بعد به صنعتی سازی و فنون مختلف کلیدسازی و آشنایی اولیه با این حرفه بپردازیم.
مطالعه ادامه . . .
عیب یابی سیستم ایموبلایزر
در رابطه با عیب یابی و رفع عیب هر سیستم باید ابتدا با هشدار ها و نوع عیوبی ک ممکن است برای آن اتفاق بیفتد آشنا باشیم.در ایموبلایزر به صورت تخصصی در این مقاله به شناخت عیوب و روش های حل آنها میپردازیم.
مطالعه ادامه . . .
ایمو بلایزر از دیدگاه فنی 2
در ابتدای بحث جدید در حوزه ی اطلاعات فنی ایموبلایزر به دریافت و ارسال سیگنال در این سیستم و همچنین راهکار های دیگر ارتباط چیپ کلید با حافظه ی ای سی یو صحبت می کنیم.
مطالعه ادامه . . .